Marketing za 4. razred ekonomske škole Data status

DATA STATUS
1.390,00  RSD
DATA STATUS
Kod proizvoda - SKU 0782217

Opis

Udžbenik Marketing za četvrti razred srednje ekonomske i trgovinske škole pruža sveobuhvatno razumevanje ključnih marketinških pojmova i alata. Kroz devet tematskih poglavlja, učenici će istražiti osnove marketinga, značaj informacija u poslovnom odlučivanju, upravljanje marketingom i ključne instrumente, uključujući proizvod, cenu, distribuciju i promociju. Poglavlje o propagandi dodatno istražuje kampanje, planiranje efikasne propagande, mehanizme delovanja i merenje njenih efekata. Udžbenik podržava nastavni program i pruža učenicima praktično znanje za uspešno snalaženje u dinamičnom svetu marketinga.

Informacije

SKU
0782217
Proizvođač
Predmet
Predmet
Marketing
Autori
Mirjana Gligorijević

Komentari

Da li imate, ili ste koristili ovaj proizvod?
Postavite komentar